تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

درخواست جدید مرد برزیلی از مدیران سرخ | مخالفان اوسمار حامی سرمربی پرسپولیس شدند

کسانی که با آمدن اوسمار به پرسپولیس مخالف بودند،حامی او شدند و موافق ماندن این مربی در پرسپولیس هستند و این در حالی است که اوسمار خواسته‌ها و برنامه هایش را به مدیران پرسپولیس داده و به نظر می‌رسد شرایط برای ادامه همکاری طرفین فراهم است.

اوسمار ویرا

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: اوسمار لوس ویرا پرسپولیس را در نیم فصل دوم متحول کرده و نتایج این تیم مشخص می‌کند که سرمربی برزیلی انتخاب خوبی برای سرخ پوشان بوده است. طی روز‌های اخیر حواشی مربوط به تمدید قرارداد اوسمار به اوج خود رسیده است. همه آن‌هایی که با آمدن اوسمار مخالف بودند، تقریبا حامی او محسوب می‌شوند و موافق ماندن این مربی در پرسپولیس هستند. اوسمار خواسته‌ها و برنامه هایش را به مدیران پرسپولیس داده و به نظر می‌رسید شرایط برای ادامه همکاری طرفین فراهم است.


بیشتر بخوانید: هفته پایانی لیگ برتر فوتبال | غایبان استقلال و پرسپولیس مشخص شد


با این حال دو طرف امضای نهایی را به بعد از پایان لیگ موکول کردند. یکی از خواسته‌های مهم اوسمار از مدیران پرسپولیس این بود که او برای سال آینده بتواند همسر و فرزندان خود را به تهران بیاورد و آن‌ها را هم کنار خود داشته باشد. اوسمار از درویش خواسته شرایط در اختیار داشتن یک آپارتمان را برای او فراهم کند تا او بتواند خانواده خود را به ایران بیاورد. خواسته‌ای که البته خواسته زیادی نیست و اوسمار حق دارد در کنار خانواده اش باشد. باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه قول داده تا شرایط را برای حضور خانواده اوسمار در ایران فراهم کند تا سرمربی برزیلی در صورت تمدید قرارداد با پرسپولیس از این بابت مشکلی نداشته باشد و احساس دلتنگی نکند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما